آخرین اخبار

اولتیماتوم جدی داورزنی به سرمربی تیم ملی والیبال

رئیس فدراسیون والیبال اولتیماتومی جدی به سرمربی تیم ملی داد.

اشتراک گذاری
07 مرداد 1402
کد مطلب : 6440

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

در همین راستا تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در این رقابت‌ها از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه، سوم مرداد در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی و جواد کریمی ۱۸ بازیکن حاضر در این تمرینات هستند.

پس از رقابت های لیگ ملت های والیبال که با عنوان نازل چهاردهمی برای شاگردان بهروز عطایی همراه بود حرف و حدیث های فراوانی مطرح شد و برخی ها از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرده و برخی دیگر به شدت نسبت به این عملکرد انتقاد داشتند. انتقادها به حدی بالا گرفت که کمپینی برای برکنار عطایی هم به راه افتاد، اما در نهایت پس از برگزاری جلسه کمیته فنی مقرر شد سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه دهد.

در این بین از گوشه و کنار شنیده می شود که فدراسیون والیبال برای تقویت کادر فنی تیم ملی با چند مربی سطح بالای خارجی هم وارد مذاکره شده که البته هنوز هیچ کدام از آنها به قطعیت نرسیده و نهایی نشده است. یکی از جدی ترین گزینه های مطرح شده هم استفان آنتیگای فرانسوی است که گفته می شود وی به پیشنهاد مربیگری در تیم ایران و دستیاری عطایی پاسخ منفی داده و تصمیم دارد در صورت حضور در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کند.

با این حال والیبال ایران روزهای مهم و حساسی را در پیش دارد و محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون هم به خوبی به این موضوع واقف است. به همین دلیل در جلسه کمیته فنی اولتیماتومی جدی به بهروز عطایی داد و خطاب به وی اعلام کرد: «عنوان دومی در دو تورنمنت پیش رو (قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی) به معنی شکست است.» به این ترتیب می توان اینگونه برداشت کرد که داورزنی تصمیم دارد تا پایان بازی های آسیایی به عطایی زمان دهد تا شرایط را بهبود بخشد و در غیراینصورت احتمالاً باید منتظر ایجاد تغییرات اساسی در کادر فنی تیم ملی باشیم.

البته برخی دیگر معتقد هستند که این تغییرات پیش از مسابقات قهرمانی آسیا هم ممکن است صورت بگیرد. حالا باید منتظر ماند و دید که تیم ملی والیبال می تواند در رقابت های پیش رو یک بار دیگر جای خود را در دل علاقمندان به این رشته باز کند یا اینکه روند رو به افول خود را ادامه خواهد داد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 9 =